It's glamour, it's glitter, it's girlicious, it's Glovely... Deze blog is helemaal gewijd aan modieuze handschoenen. Je vind er alles over leuke merken, materialen, stijlen en trends.

We 're working on making Glovely! available in english.

donderdag 15 oktober 2009

AW 2010 Trend: Lange leren handschoenen

Uit de vooraanstaande modebladen. Eén van de trends van herfst / winter 2009 - 2010 is het dragen van lange handschoenen. En lang is dan niet ruim over je pols, maar ruim over je elleboog. Hieronder tonen we een paar foto's uit de grote internationale mode magazines.


Foto's van boven naar beneden: Terry Richardson Terry Tsiolis en Luis Sanchis


1 reacties:

Anoniem,  23 oktober 2009 om 12:07  

Het lijkt mij leuk om lange handschoenen te dragen in de stad. Ik vind het fijn als mensen naar mij kijken. Leer vind ik een heel prettige stof, vooral aan je handen. Ik daag jullie allemaal uit om ook lange handschoenen te dragen. En laat ze zien meiden!

Paula


  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP